جالب است برایم وقتی که می بینم مدیری کلان در کشور، که از قضای روزگار در مسند قدرت هم هست. به خاطر آنچه در توان نداشته است تا برای مردم به اجرا بگذارد، دست به دامان این و آن شده تا برایش رای جمع کنند.روزی از فلان رئیس می خواهد که از او حمایت کند و او هم انگار مردم نمی فهمند و شعور ندارند از رقبایش انتقاد می کند و روزی دیگر لب می گشاید که در شانش نیست بخواهد از کاندیدایی حمایت کند و انگار مردم گوششان دراز است دور از جان شما، اما قصه همینجا ختم نمی شود و کاندیدایی به عنوان ضربه گیر و پوششی وارد میدان می شود تا بتواند جلوی انتقادات به حق بایستد و لااقل از شدت انتقادات بکاهد اما اول خودش ضربه فنی یادداشتهای تنهایی...
ما را در سایت یادداشتهای تنهایی دنبال میکنید
برچسب: حمایت,خاتمی,روحانی, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:37